diumenge, 6 d’octubre del 2013

URGENT DES DE CONDEGA

El nen Densel necessita padrins!!!


Des de Condega, 6 d’octubre de 2013

Benvolguts/des,
 
Un dia més em poso en contacte amb vosaltres. Aquesta comunicació em fa sentir acompanyat des de la distància pel vostre suport i solidaritat.
 
Avui vull fer una demanda especial que arribi a tots vosaltres i a les vostres amistats i familiars: NECESSITEM UN/UNS PADRINS PEL NEN DENSEL.
Aquest nen, amb síndrome de Down, fa anys que estava apadrinat per una família de Banyoles. Però per circunstàcies diverses aquesta família no el pot continuar apadrinant. Fa uns dies, quan vaig visitar el nen i la seva família, els hi vaig explicar aquesta situació. Ahir em va visitar el seu pare, treballador a la fàbrica de tabacs a Condega. Guanya 5 € al dia, i amb aìxò amb dificultat arriba per l'arròs i els frijoles, la llum i l'aigua. Va venir tot preocupat, angoixat, perquè el seu nen havia perdut l'apadrinament. Ara no podrien pagar els medicaments, ni l'alimentació del nen. Com farien? El vaig explicar que perdre un padrí no vol dir perdre l'apadrinament, que trobarem un altre. Va marxar una mica més tranquill.
 
Ara la paraula la tenim nosaltres!! Hem de donar resposta a l'angoixa d'un pare preocupat pel futur del seu fill discapacitat. M'agradaria poder comunicar-li abans de marxar de Condega que el seu nen ja te un nou padrí. També és possible compartir l'apadrinament entre dues o més persones. Així és més fàcil pagar la quota (30 € al mes o 350 a l'any).
 
ESPERO LA VOSTRA RESPOSTA POSITIVA. AMB BEN POCA COSA PODEM FER FELIÇ A AQUESTA FAMÍLIA D'ESCASSOS RECURSOS I PODEM ASSEGURAR EL BENESTAR D'AQUEST NEN.
 
Us adjunto una altra "crònica" de les darreres activitats.
 
Salutacions i una abraçada.
 
Àlex

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada